mandag 18. juni 2012

Bodyer til min lille, kjekke kar

 Jeg har sydd to bodyer til min gode gutt. Kjøpte mønsteret fra heilt spesiell. Denne bodyen er str. 80, og har sine sjarmerende feil her og der, som viser at den er hjemmelaga. Er fornøyd jeg! Stilig stoff og fiin. Litt stor enda, til Jesper, men den kan brukes, og han kan vokse fint inn i den. Men så måtte jeg prøve meg på en i str. 74 og...


 ...den er fin den! Brukte litt forskjellige stoffer sammen, og ble veldig fornøyd. Denne er sydd i jersey, og passformen ble veldig god. Armene er ganske lange, da, men nå er Jesper ganske lang i ryggen, så den er passelig der. 
Med stilige knapper :) 



Big sis får også litt nytt snart, noe er produsert, noe er underveis. 
Kommer snart, på en blogg nær deg!

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint, så flink du er :) klem tante hia

    SvarSlett
  2. Takk tante hia. Blei igrunn ganske fornøyd!!

    SvarSlett
  3. Så god du er!! Wow :-)

    Og tak for sidst.

    Snakkes

    SvarSlett
  4. Det hadde vært artig å sy sammen, Sarah!

    SvarSlett