torsdag 22. august 2013

På en snurr, og enda en snurr, og flere snurrer!

Jada, her snurres det dagen lang! Mamsen er på en snurr, som ikke tar slutt med det første :) Jeg syr snurreskjørt til den store gullmedaljen her, og det er gøy. I sommer kjøpte jeg endel stoff i Danmark, inkludert mange fine skjørtestoffer. Så jeg koser meg på syrommet. Det fine med disse skjørta er at de passer til fest og hverdag. De kan pyntes opp og ned som man vil. De er fantastiske å ha på seg, kan brukes i flere år (pga ribben i livet og et skjørt kan begynne litt langt og brukes til det ikke dekker fua lengre;)), snurrer helt rundt, gode å leke, løpe, hoppe eller gå med. Man blir fort en liten prinsesse, som au kan klatre i trærne. Jeg elsker de. Lea elsker de!









 Er de ikke nydelige? Det syns jeg og Lea. Hun vil helst ha alle sammen, men det holder kanskje med ett til henne? Vi får se. Et blir nok solgt, og om flere vil kjøpe er det bare å gi beskjed. Action bilder:















Min nydelige Lea! Jeg er stolt! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar