onsdag 25. september 2013

Tøffasbukse til lillegutt :)

 Jeg vet at jeg er litt inhabil, men har du noen gang sett en så nydelig gutt? Jeg smelter!! Jeg spurte om han ville gå bort til veggen, så jeg kunne ta bilder av han med ny bukse. Ja, klart det. Han går bort og stiller seg fint opp! Deilige. Så tøyser han litt, og vil se bildene jeg tar. 
 Går bort til veggen igjen. Kan du smile til mamma? Hihi, det herlige smilet (eller øyeknipinga om du vil). Klart jeg kan smile til mamma :) Da blir mamma så glad!
 Se, mamma. Jeg har lomme. Den kan jeg putte hånda mi i. Det er gøy! 

 Ny bukse til Jesper, og det kommer en body i samme stil når jeg får tid. Jeg har tatt utgangspunkt i knytebuksemønsteret til Jubel, og gjort det litt anderledes nede i beina. Det er ca str. 1-2 år. 
Jeg har brukt isoli (så jeg håper den holder en stund), ribb oppe og nede, og lommer i jersey stoff. 
Den blei fin, og den satt som et skudd på min lille kjekkas. Nøgd. 
 Ser at grønnfargen på ribben og i lommestoffet er litt forskjellige, men det funker. Jeg kunne tenke meg en slik en deilig bukse selv!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar