mandag 31. oktober 2011

Ny joggedress til lille frøken solstråle

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker lilla! Det resulterer i masse lilla tøy til min kjære datter. Så nå har jeg lagd tøy i rødt og grønt, for forandring skal jo fryde! Det syns jeg det gjør. Så i dag har jeg gjort ferdig en joggedress. Genseren har jeg strikka en av før, en liten gave til en tøffing. Bildet av den ligger på kameraet uten batteri, så får legge ut et bilde av den seinere. Denne gangen gjorde jeg noen forandringer, for jeg ble ikke helt fornøyd forrige gang. Lagde selve bolen lengre, og måtte tilpasse hetta bedre. Har ikke fått prøvd den på modellen enda, men jeg håper den passer. Mønsteret er onion sitt, og jeg er ikke helt fornøyd med det, men håper tilpassinga gjør det bedre. Buksa er eget mønster. Ser ut til at den ble litt lang i rompa, men med bleie på gjør ikke det så mye.




Slik ser det ut. Ganske fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar