søndag 16. oktober 2011

Stille før stormen...

Det har vært lite aktivitet her i det siste. Sykdom og slitne folk! Men har laga litt småting. Svigerinna mi i Bergen har spurt om jeg kan bidra med noen gevinster til en basar. Les mer om hva basaren er til inntekt for her: Nytt Håp. I alle fall, dette er mitt bidrag til gevinstbordet:
 3 varmer til barnehalser. Fikk inspirasjon til disse fra kjerstrikk.blogspot.com. Fulgte hennes oppskrift sånn ca, men jeg glemmer meg alltid bort...
Disse luene, som er ca str. 1-2 år og 3-4 år, tror jeg. Disse er tatt fra boka Made by me, og oppskriften til Kobra. Kan ikke si at jeg likte oppskriften eller formen, rettere sagt, spesielt godt, men de er brukanes. Muligens fordi jeg brukte tynnere stoffer enn oppskriften. Blir nok ikke flere av disse, så jeg må prøve å lage mitt eget lue mønster. Luene er fora med fleece.

Håper gevinstene kan brukes i alle fall :) Og jeg holder på med en hals til snuppelura mi. De var så enkle og gode! Ellers er ikke fiskekjolen glemt, men det har som sagt ikke vært så mye tid eller overskudd til det i disse dager. Det kommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar