torsdag 22. november 2012

Bukse, nok en gang :)

Det e det det går i gitt! Sånn i ny og ne. 

Akkurat nå holder jeg på med en kjole til frøken fryd, og jeg satser på at den blir ferdig ikveld :) 







Fikk spørsmål om å sy en bukse i mørke blått, med noe knæsj rosa. Og dette ble da resultatet. Lommer, med knæsj rosa pynt, som jeg syns ble veldig fine. Håper snuppa som får buksa liker den! Denne er sydd i lin, og det tror jeg er et stoff jeg kommer til å sy mer i :) 

Utenom kjolen som sys for øyeblikket har jeg ørten strikke-prosjekter på gang. Litt for mye som skal bli ferdig til jul, gitt... Og jeg har strikka en skappelgenser til meg selv. Men jeg er usikker på om jeg kommer til å bruke den, og vurderer rett og slett om jeg skal rakne den, og bruke garnet til noe anna... Får se. Frøken fryd sin miniskappel er snart ferdig. Får slenge ut bilde av de begge, over helja. 

God helj! Heihå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar