tirsdag 5. februar 2013

Turkiosobukso

En turkis bukse ble til, mens mor var vill. 
Lea ville prøve, men syns ikke hun så ut som en løve. 
En løve er ikke turkis, men la meg bruke buksa, pliiis! 

Herlig dikt en tirsdag formiddag! Og en ganske herlig bukse. Posebukser altså, de beste. Er blitt veldig fornøyd med dette mønsteret. Men jeg har ikke fått laga det ferdig i så mange størrelser. Det blir vel litt sånn etterhvert det da, når jeg skal lage bukser til Jesper, og større til Lea etterhvert. Eller om noen vil kjøpe, da skal jeg helt klart lage det ferdig i hvilke størrelser som måtte ønskes og trenges :) 




Det er sannelig ikke lett å ta fine bilder, som viser riktig farge, har nok lys, uten at det blir lys bare noen steder, uten skygger osv. Men dere ser at det er en turkis bukse? Det vil jeg tru! God tirsdag, godtfolk :)

P.S. Det blir ikke så mye mer sommertøy i denne omgang, da turen måtte avlyses. Men det kommer vel mer etterhvert når sommeren her faktisk nærmer seg.

2 kommentarer:

  1. Knallfin bukse! Det gjorde seg med blomsterlappene:) Tusen takk for koselig komentar i bloggen min:) Tror ikke jeg har vært innom her før, så mye fint du lager:) La deg til i blogglista mi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, koselig!
      Ja, det er jo veldig morro å sy da. Skulle hatt et par - tre timer ekstra i døgnet, bare for kreative krumspring :) God helj!

      Slett