fredag 16. september 2011

Body mønstre..

Neste prosjekt er body! Har et mønster i str 68 og holder på å lage et i str 92. Vanskeligere enn bukse for å si det sånn :) Men gleder meg til å prøve meg på body altså. Den ene skal bli gave, den andre blir til snuppa. Skal lage den til snuppa først, slik at jeg kan prøve og feile... Wish me luck!

Vet ikke hvor mye sying det blir denne helga, for snuppelura har feber og er ikke helt i slaget. Håper hun kommer seg, så vi kan nyte litt helg. Hvis ikke blir det innekos og kakao imorgen. Det må pasienten få!

2 kommentarer:

  1. Neimen kjære fine Stine min, er det deg?! Jeg visste jo ikke om denne fine bloggen din- men nå ble jeg glad!!! Åh jeg savner deg skal du vite, men nå gleder jeg meg til å følge deg videre i bloggeverdenen!! Du er sååå flink!!!
    Klemmer i bøttevis

    SvarSlett
  2. Takk Hildemiho mor! Og e likå godt å følge din, alle fargene makes my day everydag :) Du e god, min venn. Og du e alltid i mine tanker!!!

    SvarSlett