lørdag 25. mai 2013

Jeg har synda. Jeg som skulle bli flink å oppdatere.

Sånn har det gått, gitt. Bloggsynd! Det værste er at jeg har flere plagg som ikke er blogga enda en gang. Men her kommer noen bukser i alle fall :)

Jeg leiker meg litt med redigeringsprogram for tida, så da blir bildene slik:
 Jeans! Yeah! Med dyr på beina. Str 104 (/110). Er litt usikker på størrelsene her. Men jenta mi er 4 år, 102 cm lang, og passer disse buksene supert, og sikkert et godt år til. Det er jo ein deilig passform på disse, og pga strikken i beina kan de brukes lenge. 
 "Krølle" ... Denne buksa trodde jeg var bretta fint sammen, men det ene beinet lå i krøll. Så den burde jeg strøket, men alt ligger inne på rommet til lillegutt, som sover. Så da droppa jeg det. Denne er str 86. Valgte ribb i livet på denne. Med denne uglebamsen på beinet. 

 Så har jeg da prøvd meg på en selebukse. Tok utgangspunkt i en knytebukse, og det resulterte i at den er altfor vid i armåpningen. Så jeg må forandre litt på mønsteret. Ellers er det en skikkelig deilig bukse. Str 1-2 år. Når mønsteret er fiksa på vil jeg nok lage flere til Jesper. 


 Dette er buksa fra forrige innlegg. Men disse bildene ble super fine, syns jeg! Buksa er str 104/110. Med dyr på beina her, og. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar